poniedziałek, 15 października 2012

Knitting and stitching show. Londyn

W sobotę (13.10) rano pełne zapału i zaopatrzone w milion kartek jak gdzie dojechać udałyśmy się na lotnisko w Modlinie.
Nasz  kierunek  to Londyn „Knitting and stitching show”.  Niestety z powodu złych warunków atmosferycznych nie udało się nam odlecieć o planowanym czasie.  I tak koczowałyśmy 3 godziny czekając z utęsknieniem na każdą informację co dalej. Wreszcie linia lotnicza postanowiła zezwolić samolotom na loty. Wściekłe zmęczone i z całkowicie zrujnowanym planem rozpoczęłyśmy naszą podróż do Londynu na Targi. Wylądowałyśmy o takiej godzinie, że odwiedziny na Targach nie wchodziło już w rachubę więc nie pozostało nam nic innego jak obrać  kierunek hostel. Tu czekało nas miłe zaskoczenie. Czysto, kolorowo i spokojnie.

Po zasłużonej kawie i herbacie powlokłyśmy się coś zjeść i tu kolejna niespodzianka

Kelnerka Polka, żarełko dobre.

W niedzielę bladym świtem o 7.30 po szybkim prysznicu na śniadaniew hostelu i znowu miło. Czysto, fajnie urządzone i dobre śniadanko.  Z pełnymi brzuszkami ruszyłyśmy na Targi. Miejsce w którym się odbywają urokliwe (Alexandra Palace, Londyn).

Grzecznie postałyśmy w kolejce do wejścia,

następnie w kolejce po bilety  i już mogłyśmy zwiedzać.

Dużo wełny w formie sprzędzionej i ubrań dzierganych.

Oraz innych dzierganych cosiów.

Druty dla olbrzyma.

Malutki warsztat tkacki i pani prząśniczka.

Sporo było tkanin, patchworków i trochę ubrań

guziki

Oraz inne dłubactwa

Jeśli chodzi o filc i wełnę do niego to nie było tego dużo ale za to ciekawie.  Wełna farbowana, głównie ręcznie,  prefilc, wełna naturalna.

Kulki, sznurki i kawałki gotowego  filcu

Trochę szali i ubrań

kosmita

W różnych pomieszczeniach organizowano warsztaty.

Po paru godzinach pożegnałyśmy się z Targami pełne wrażeń.

Dużo ciekawych rzeczy i głowy pełne nowych pomysłów. Zdecydowanie ceny nie na polską kieszeń. Do dziś mamy lekki zawrót głowy.

W drodze powrotnej na lotnisku mój telefon (Marta) poszedł się gdzieś paść i pasie się do dzisiaj. Na szczęście duplikat karty sim to sprawa do załatwienia od ręki.